Friday, February 25, 2011

Jumaat oh Jumaat

Salam dan rasanya tak terlewat lagi untuk aku ucapkan selamat pagi. Actly pagi lagi tadi aku nak mengomel dah. Tapi boss hantar sms minta gantikan tempatnya untuk meeting bajet bahagian pagi tadi. So, aku perlu tinggalkan ngomelan dulu kerana ada tugas yang lebih penting. Penting tu... agihan bajet untuk unit kami sepanjang tahun ni.

Erm..skang ni yang bermain kat fikiran aku adalah peruntukan sebanyak RM 1.2 Juta yang Pengarah putuskan untuk unit kami. Sedangkan mengikut list aku unit kami memerlukan RM 1.6 Juta untuk aktiviti sepanjang tahun ni. Erm... macam mana yer? hopefully dapat peruntukan lain untuk penganjuran kursus kepada PBT seperti yang pengarah maklumkan tadi..

kite lupakan la dulu bab duit2 ni. Aku nak membebel jap pasal hari Jumaat ni. Hari Jumaat memang saat yang aku tunggu2 dalam kalender seminggu tu. Ada 3 sebab utama kenapa aku suka hari jumaat....

1. Hari terakhir bekerja dalam setiap minggu..

2. Hari untuk aku balik kampung. hahahaha ( macamla kg aku tu jauh sangat kan? Anak mak n abah memang cam tu kot? Macam mano nak kawin ni Cik Suhaila oii... hehehe x per kawin nanti pepandai la kan? ni sementara nak habiskan zaman bujang ni kene la gunakan masa sebaik2nya. hik hik hik. Poyos.. bak kata kawan baik aku..wakakaka )

3. Bila tibanya hari Jumaat, maka akan muncullah hari sabtu n ahad. Hari untuk aku berehat, melaskan diri dan menenangkan fikiran bersama insan2 tersayang dalam hidup aku (family dan tunang tersayang.. sayannnnnnng kamu semua)

begitulah serba sedikit kenapa aku suka sangat hari Jumaat... hahahahha.. korang sume cam ner pulak? Hari apa yang korang suka bangat??? :-)

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.