Wednesday, July 13, 2011

Transformers?????

korang sume da tengok?
mesti da lama pi tengok kan? huhu
tinggal aku je tak berkesempatan nak pi tgk lagi
sibuk jer manjang.. balik kerja da malam
tak sempat nak ke panggung wayang.

ari sabtu lepas saya dan en suami balik kampung
ader 2 kenduri di rumah mak long saya dan mak cik en suami
lepas kenduri dan menghantar ibu mertua pulang,
kami balik ke Seremban (rindu dengan si Upin saya)
on the way balik teragak nak pegi tengok transformers
dah setelah berbincang dengan en suami,
persetujuan dibuat untuk pergi menonton bertiga bersama adikku yg sorang
gembira sungguh la si adik biler diajak menonton wayang ni..
memang ditunggu2nya pelawaan kami tu.. da paham sangat dengan perangainya..
sampai di JUSCO seremban 2, saya pun turunla untuk membeli tiket
cadangnya lepas makan malam nanti nak keluar la bertiga..

Apa jadi?????
semua tiket haritu SOLD OUT..3D pun habis dijual
adusssssssss.. keciwaaaaaa..
hancur harapan untuk keluar menonton transformers..
pulang dengan sedikit kecewa sebab tak dapat tengok transformers..
at last, lepas makan malam
saya keluar menemani en suami shooping :-)
hehehehehe..

sampai ke saat ni belum berkesempatan nak tengok transformers..huhu

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.