Monday, August 22, 2011

Kisah Baju Untuk Persiapan Raya ...

Sebut pasal baju raya..
korang sume dah mesti da siapkan baju raya?
Kalau ikut baju raya je.. saya da ada baju masa kahwin tempohari..
saya cadang untuk pakai hari raya ni.. sepasang dan sedondon bersama En. Suami :-)
ada 2 pilihan... hijau lembut atau cream..

Tapi... saya masih lagi mencari baju berwarna merah
untuk dijadikan baju tema majlis perkahwinan 2 orang adik sepupu saya
merangkap baju raya tahun ni. hehehe
Adik sepupu saya akan melangsungkan perkahwinan pada 10 dan 24 September ini.

susahnya nak cari...
yang ada dan berkenan dihati sumenya mahal2 berlaka
kecewanya rasa hati ni biler pegang je baju2 yang dah berkenan..
tengok harga......... +/- RM 500...
terbeliak biji mata... sepasang baju untuk RM500?
Saya bukannya Datin mana2 untuk berbelanja sebegitu rupa
Tak boleh jadi..
saya tak boleh beli baju2 itu sume..
Tapi ..
mana saya nak cari baju merah mengikut tema ni???
En. Suami senang.. boleh jer beli mana2 baju kat shopping complex tu..
tapi tidak untuk saya....

waaaaaa.... macam mana ni?
saya rasa nak pergi cari baju kain kosong
dan decorate sendiri untuk jadikannya sama seperti nilan RM 500 itu..
moga2 saya ketemu dengan baju kain kosong berwarna merah yang hendak dicari itu..


No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.