Monday, October 24, 2011

S I B U K ... S I B U K ... S I B U K...

salam,
sekali lagi muncul setelah sebulan menyepi
oh tidakkk.. tapi ini lah hakikatnya
saya yang terlalu sibuk untuk berbicara dan mengomel di sini
tak berkesempatan..

Last update pun pasal kursus kat Sarawak.
balik je dari Sarawak.. bertambah2 kesibukannya.
seminggu lepas balik dari Sarawak saya kembali semula ke bumi kenyalang itu,
tapi bukan berkursus, kali ini kerana pergi membuat Audit..
KLIA - MIRI - LIMBANG - MIRI - SIBU - SARIKEI - SIBU - KLIA
bayangkan inilah jadual saya selama 3 hari..
sungguh terkejar2..

balik dari SARAWAK menghadap laporan audit pulak
menyediakan laporan untuk pengauditan yang telah di buat.
sekarang
masa untuk persiapan event tahunan JKT ' SAMBUTAN HARI TANDAS SEDUNIA PERINGKAT KEBANGSAAN TAHUN 2011'
maka akan bertambah bizi lah jawapnya

tapi saya rasa lega skit
sebab da dapat balik jenguk mertua minggu lepas,
da lama kami tak balik jenguk mertua saya
kesian mertua saya dan en. suami
tak berkesempatan nak balik ke rumah bondanya
semua kerana kesibukan kami.. (masing-masing sibuk outstation)
erm.. harap2 pasni tak sesibuk macam ni lagi
mencari masa sesuai untuk pergi bercuti merehatkan minda setelah penat bekerja...

oklah.. jumpa di lain entri..

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.