Friday, November 25, 2011

Ternyata Saya Memang Seorang Yang Sibuk.....

Saat ini saya sangat2 mengakui tajuk di atas.
sesungguhnya.........
saya memang benar2 seoarang yang sibuk
nak tau kenapa?
kalau kalian tengok blog saya..
hampir sebulan jarak antara satu post ke post yang baru
hehehehe..
saya memang benar2 sibuk rupanya.
saya sibuk dengan kerjaya saya..
saya sibuk dengan keluarga saya..
itu semua adalah tanggungjawab saya..
dan begitulah hakikatnya sebenar
sebab.......
saya akan memblogging jika saya ada kelapangan.
selagi kalender tidak berganjak ke bulan DIsember
maka selagi itulah saya akan terus biziiii...
sekarang...
saya sedang mengira hari untuk kalender tahun 2011
berganjak ke bulan Disember..
Maka saya akan rasa sedikit lega kerana tugas-tugas tahun 2011
telah terlaksana...
dan menunggu hari untuk berganjak ke tahun 2012..
Tahun baru dengan azam baru untuk saya dan keluarga saya :-)
InsyaALLAH.......

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.