Monday, March 4, 2013

Alhamdulillah.... Separuh Perjalanan Ditempuhi

Salam dan selamat petang
harini masuk kerja dah tengahari
so, petang agak bizi skit membelek2 kerja yang ada...

Alhamdulillah,
separuh perjalanan telah ditempuhi
Mudah2an saya dan baby diberi kesihatan yang baik
untuk meneruskan lagi separuh perjalanan ini, sebelum ....
cahaya mata yang ditunggu2 lahir ke dunia... :-)

Kekadang rasa tak sabar,
Kekadang rasa gementar,
Kekadang rasa teruja,
Kekadang rasa risau,
Macam2 perasaan silih berganti di dalam diri saya

Teruja nak lihat zuriat yang bakal lahir,
selama ni tengok anak orang je
kekadang rasa macam tak percaya saya bakal menjadi seorang ibu :-)
kekadang rasa dah bersedia kah saya nak menjadi seorang ibu?
rasanya semua bakal ibu akan rasa begitu untuk menjadi ibu buat pertama kalinya
tapi, semua tu perasaan dan semua pun boleh diatasi...
banyak sumber bahan bacaan dan doktor untuk rujukan

Apapun semua bakal saya tempuh beberapa bulan sahaja lagi...
Mudah2an semuanya berjalan lancar...
InsyaALLAH...



No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.