Wednesday, December 30, 2009

Tahniah Buat Semua.........

Salam........ nak rakamkan ucapan tahniah buat insan2 tersebut :-

1. Nurul & Nikman ( sepupu aku )
atas kelahiran cahaya mata pertama kalian... moga kehadirannya menguatkan lagi
ikatan perkahwinan yang terbina.

2. Faizah & Hafiz ( Dua pupu aku )
Selamat pengantin baru pada korang pada 1,2 dan 3 Januari 2010 ni.. Moga
berkekalan hingga ke akhir hayat..jgn sia siakan peluang yang datang ni. Hargai
setiap pemberian Tuhan.

3. Fazrin & Hafiz ( sepupu aku )
Selamat pengantin baru pada korang pada 19 Disember 2009 yang lalu.. Moga
berkekalan hingga ke akhir hayat..jgn sia siakan peluang yang datang ni. Hargai
setiap pemberian Tuhan.

4. Maisarah & Azizi ( Both are my friend )
Tahniah atas keputusan yang akak buat.. selamat mengharungi alam baru... saya
sentiasa doakan kebahagiaan akak ngan zizi... Setelah bertahun mengharungi
pelbagai dugaan dan cabaran, akhirnya Tuhan satukan akak berdua.. saya gembira
dengan keputusan yang akak berdua buat ni.. Moga berkekalan selamanya.

5. Dura & Ashraf ( my office mate )
Selamat menempuh alam baru buat adik akak dua orang ni... Moga berkekalan hingga
ke anak cucu..Akak tumpang gembira.

6. Sharul & Pasangan ( My Best Friend kat poli dulu )
Tahniah jugak buat sharul atas pertunangan aritu.Selamat menempuh alam baru.
moga berkekalan hingga ke anak cucu.. moga persahabatan kite kekal selamanya
walaupun da punya keluarga sendiri nanti.

7. Yusof & Pasangan ( Officemate kat SAINS - kami sama2 masuk kerja dulu )
Tahniah mamat atas keputusan ko nak tamatkan zaman bujang. Selamat menempuh alam
baru.. da macam2 dugaan ko tempuh kan? dah sampai masanya ko patut rasa bahagia
pulak.. moga pilihan ko kali ni membawa kebahagiaan untuk ko dan keluarga.. aku
sentiasa doakan ko.

Ni la sahabat2 aku yang menemui kebahagiaan di penghujung tahun 2009... aku tumpang gembira dengan kalian semua.... :-)

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.