Monday, April 18, 2011

Kuala Terengganu ~ 18.04.11 hingga 22.04.11

Salam
alhamdulillah kul 9.30am tadi saya selamat mendarat di Kuala Terengganu
minggu ini saya berada di Kuala Terengganu hingga ari Jumaat
Lokasinya? Hotel Tanjong Vista, Kuala Terengganu
mmmm..lamanya
Harini tak der program cuma petang nanti nak siapkan barang2 untuk mula kursus esok.
so, skang ni time to sleep la.. hehe
pagi tadi pagi2 lagi dah ke KLIA
thanks to En Tunang kesayangan kerana menghantar saya pagi2 tadi
terharunya saya sebab En Tunang saya terpaksa bangun awal satu jam dari biasa sebab nak menghantar saya.
Saya menghargainya :-)
Lepas hantar saya En Tunang saya terus ke Pejabat..
Harap En Tunang saya tak mengantuk harini..

Okla, nanti sambung lagi
saya nak rehatkan diri sementara tunggu waktu makan tengahari
jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.