Thursday, April 28, 2011

Semakin Hampir

Salam

lama jugak saya tak menjenguk blog saya ni
saya sibuk sangat kebelakangan ni
sibuk dengan kerja dan persiapan menjelang hari bahagia
last week seminggu berada di Kuala Terengganu
minggu ni masuk opis sibuk dengan kerja di pejabat yang lama ditinggalkan
dengan badan yang tak berapa sihat
kepala saya ni dah berapa hari da rasa sakit jer...
mmmm.. harap tak melarat..
saya perlukan kesihatan yang baik mulai sekarang
kerana ada banyak perkara yang saya perlu selesaikan...

Minggu ni April akan berlalu meninggalkan kite semua
Mei akan menjelma.. dan itu bermakna.....
sudah tinggal beberapa minggu sahaja menjelang hari perkahwinan saya
banyak benda saya perlu selesaikan
pelbagai persiapan perlu dilakukan..
sekarang bukan masa untuk memilih dan terus memilih
sekarang masa untuk cari, pilih dan terus beli... huhu
tido malam pun adakalanya terganggu dek memikirkan macam2
dah la tak der pengalaman, ini kali pertama
saya tak ada kakak atau abang...
begitu juga dengan mak dan abah...
semuanya kali pertama dalam keluarga kami
Apapun harap semuanya berjalan lancar
dan saya boleh lakukaknnya sendiri dalam keadaan tenang
kerana .......
masih banyak perkara yang perlu saya selesaikan dan buat sendiri... :-)

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.