Monday, January 9, 2012

Bos Baru Sudah Mula Kerja

Harini bos baru kami dah mula bertugas di sini
walaupun dia dah lapor diri pertengahan bulan disember tahun lepas,
tapi dia tangguh beberapa minggu untuk selesaikan tugasan di tempat lama
orang utara dengar khabarnya
saya pun tak tau detail tentang bos baru ni lagi
baru 2 kali berjumpa n just senyum saja sebenarnya..
saya ingatkan dia masuk kerja esok pagi
tadi sampai je opis tengok tempatnya da ada barang hehehehehehe..

macam mana kerja dengan bos baru ni???
tak sabar nak tunggu n lihat bagaimana suasana kerja dengan bos baru ni. huhu
apapun... harapan saya supaya saya dapat bekerja dengan suasana yang selesa dan ceria

erm.. terlupa pulak..
harini pun tarikh penting dalam hidup 'adik' saya di pejabat ni
Selamat Hari Lahir yang ke 26 Tahun buat Noradura Yahya..
Kaksu doakan semoga dura panjang umur, sihat tubuh badan,
ditambahkan rezeki dan berbahagia selalu disamping keluarga dan si comel alisya sofia ...

biler wish birthday kat dura..
baru saya teringat...
umur saya pun bertambah dah tahun ni adussssssss...
sudah sampai di hujung usia 20an..... hik hik hik
so, make this year full of joyness and happiness bersama suami dan keluarga tersayang....
InsyaALLAH kite jumpa di lain entry...

Mood : mencari ilham untuk dinukilkan di sini....