Thursday, January 12, 2012

Mood : Tidak Berapa Baik

Selamat petang semua

erm, harini mood saya kurang baik
dari pagi tadi lagi mood saya tidak berada dalam keadaan yang baik
semua kerja tak der mood nak selesaikan
masalahnya kerja masih banyak menanti

Saya perlu selesaikan Fail Meja dan Minit Mesyuarat

Fail Meja due date petang ni
tengahari tadi saya da serahkan pada Cik Ramizan untuk upload dalam sistem
Alhamdulillah, selesai sudah Fail Meja saya
Terima kasih Cik Ramizan kerana membantu saya harini
kalau tak mesti fail meja saya tak siap jugak sebab saya tak der mood nak buat
Klu korang nak tau malam tadi saya berjaga malam nak selesaikan Fail Meja
Sampai kul 1.00pagi saya mengadap skrin sambil menonton tv..
En suami pun terlelap sudahnya menemankan saya..

Minit Mesyuarat lak,
erm... ni la yang sedang dalam tindakan saya
tapi skrang otak saya rasa da tepu sangat
lepas siap Fail Meja tengahari tadi
terus ikut kengkawan g lunch kat bangunan sebelah
balik lunch terus mengadap PC bersama Pn Normazaya plak
membuat minit mesyuarat..huhu
Minit ni perlu diedarkan dalam masa 3 hari bekerja selepas mesyuarat dijalankan
aduhhhhhhhhhhh...
harini dah hari kedua.... tak siap lagi ni.. cam ner???
semuanya tergendala akibat menyelesaikan Fail Meja ini.. waaaaaaaaaa
Sekarang saya rasa saya perlukan waktu rehat untuk beri rehat kepada otak saya
kerana itulah saya menggodek blog ini.. hehehehe
ada lagi 30 minit untuk saya mengomel kat sini
sementara menunggu jam 5.00 petang untuk waktu pulang ke rumah.. yeayyy!!!!
bole tutup citer kerja n beri tumpuan untuk rumah pula... :-)

owh.. terlupa pula,
saya nak kene settlekan satu kerja lagi sebelum balik ni
time teringat ni mesti buat dulu
jumpa lagi di lain entry....

selamat pulang ke rumah kawan2
dan selamat memasak...