Thursday, May 10, 2012

A . J . A . I .B

Salam / Selamat Petang Semua...

Hahahahahahha...
dasayat je biler tengok tajuk kat atas tu kan?
mesti korang sumer terfikir apa yang A.J.A.I. B tu?
kikikikikiki

sebenarnya tak der la ajaib apapun
sajer je bikin kecoh..
actly harini saya tension sbb saya perlu siapkan minit mesyuarat yang hanya dicatat sahaja
bukan seperti biasa saya rekod percakapan semasa mesyuarat tersebut
apa kene mengena catit minit mesyuarat dengan AJAIB tu?
jom baca...
.....
....
...
..
.

kebiasaannya saya akan rekod perbualan mesyuarat pengurusan bahagian saya
sebab..............
ini mesyuarat makan masa lama woooo
paling singkat satu jam lebih n paling lama penah pegi  3 JAM LEBIH...
korang bayangkan macam mana saya mencatat minit kalau tanpa rekod lama2 macam tu?
mesti ada minit yang akan tertinggal tul tak?
that`s y la saya akan rekod dan dengar balik perbualan mesyuarat tersebut
dan........ off coz la ia akan mengambil masa yang panjang
biler da meeting je berjam2 lamanya.. heehehehe
saya pulak kene siapakan minit tu n edarkan dalam masa 3 HARI..
huh.... berpeluh gak buatnya walaupun dengar rekod suara
(sbb selalau banyak benda yang tak penting terselit skali dalam tu.. borak2 kosong la katakan)

nak dijadikan cerita semalam saya tak bawak recoder
so, pinjam kawan nyer recorder
nak lagi tragis .. pagi tadi file tu corrupted n tak boleh bukak..
waaaaaaaaaaaaaaaaa... mau nangis pagi tadi dibuatnya
mujurlah saya ada mencatat juga walaupun da guna recoder (langkah keselamatan)
(lagipun tak der apa nak buat berjam2 lama tu kan? tulis2 ler)
saya pun oleh kerana telah kecewa teramat sangat tu
akhirnya kul 1.00pm tadi keluar g makan dulu
balik dari makan around 2.30pm saya pun mula la mengadap PC nak buat minit ni
sob..sob.. sob...
hatini sedey gak sebb takut ader yang tak lengkap...
TETAPI....... apa yang terjadi???
saya taip punya taip n rujuk pengarah apa2 yang tak catat point semalam
nah........ 4.05pm.... minit saya siap.... hahahahahahaha
Kembali ceria hati ini rasanya
dalam keadaan agak terkejut..
rupanya saya boleh menyiapkan minit yang hanya di catat tu dalam masa 1 JAM 30 MINIT
wowwwwwwwwwww.........
rupanya.......... lagi cepat..... hahahahahahha
sekian......

MOOD : Suka Hati. lalalalalalallalalalalalalala


No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.