Tuesday, May 22, 2012

Setahun Yang Lalu

Salam dan selamat petang semua
erm, di saat ini saya mencuri waktu yang ada
untuk memblogging sekejap
sebelum En.Suami pulang dari kerja...

Tidak kesempatan nak update blog pagi tadi
sebab ada kerja yang lebih penting perlu diselesaikan
petang pun petang lah kan
tapi memang seswai time nyer pun cume terlewat satu jam lebih je dari sekarang

apa dia???
Hari ini 1 REJAB
setahun yang lalu selepas solat asar
saya sah bergelar seorang isteri
meninggalkan status Cik yang saya pegang selama 27 tahun
(sambil menaip sambil mengimbas kenangan lalu)

kepada suami saya yang tersayang
terima kasih kerana hadir dalam hidup saya
mengisi kekosongan dalam hati saya
menjadi teman saya dikala susah dan senang
menjadi pendengar setia ngomelan saya
dan terima kasih atas layanan dan kasih sayang yang diberikan,
kerana menjaga saya dan membahagiakan saya
sepertimana kehidupan yang saya lalui hari ini..

SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN KITA YANG PERTAMA ABANG
SEMOGA KEBAHAGIAAN TERUS MENGIRINGI KEHIDUPAN KITA
SEHINGGA KE AKHIR HAYAT KITA...
INSYAALLAH....



No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.