Saturday, October 24, 2009

Akhirnya...

Salam..



erm, akhirnya aku ngadap smula depan pc ni nak mengomel.. rasanya dekat sebulan aku tinggalkan... kepala pusing skit.. banyak sangat pk sampai aritu aku terpaksa g klinik akibat sakit kepala.. mcm2 sangt aku pk.. pastu pk sampai tak ingat diri... tu la masalahnya 'suhaila' ni.. hehe.. tapi sume da ok smula... everything da balik jadi normal smula..



arini aku start cuti la kiranya... ikutkan mgu ni study week. final on 4th, 6th, 9th and 11th november nanti... tak sabar nak abiskan final exam ni.. nak cuti selama sebulan... seingat aku la.. dari mula aku masuk awal tahun aritu tak ader cuti sem... ni la baru nak rasa cuti semester... hahahahah...

apa lagi nak story? x tau.. idea lom dtg lagi.. nti aku ngomel dlm lain n3 plak k... sehingga bertemu kembali...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.