Saturday, October 24, 2009

Selamat Pengantin Baru Buat Nurul Izzah n Zairul

Salam...
Selamat pengantin baru untuk x office mate aku 'izzah n zairul' .. ha.. dua2 x officemate.. aper maknanyer tu? hahahahha...maknanya dorang ni bertemu jodoh kat opis lama aku... aku tumpang gembira dengan perkahwinan mereka..

kat sini aku nak kongsikan sikit cite tentang persahabatan kami bertiga nie..

actly kami bertiga (aku, izzah n sarah ) memang member kepala giler2... klu jumpa memang buat pejabat jadi hingar - bingar.. x leh tahan sume orang.. tapi nak marah pun tak bleh.. sebab walaupun kitorang bising, tapi kerja beres sentiasa.. hehehe.. so, tak der point orang nak marah..big bos kami pun tau tahap mana keakraban kami satu masa dulu. kami bertiga ni sebaya... kegemaran sama.. kepala pun samer2 giler2... so, tu yang membuatkan kami boleh rapat.. kami kerja unit yang berasingan.. aku orang teknikal, sarah n izzah orang kewangan... tapi izzah di mekanikal n elektrikal n sarah plak kat perolehan.. tempat kami berjumpa biasa la .. kat opis aku.. sebab aku yang duk kat HQ...

Sarah terlebih dulu menyahut seruan untuk menamatkan zaman bujangnya pada tahun 2007.. tahun 2008 izzah mengikut plak bertunang... skang tahun 2009 izzah plak menamatkan zaman bujang... klu ikut perjanjian giler2 kami.. aku kene bertunang bila izzah da kawin... hahahahah.. tak dapek den nak tunaikan permintaan giler 'kite' satu masa dulu ni... seru aku tak sampai lagi ni... hahahahahahahaha.....tak per la... yg ada tu kite uruskan dulu... aku ni tak yah korang fikirkan la yer...

erm , aper lagi nak citer? persahabatan kami still berterusan walaupun aku bertukar kerja.. izzah n sarah still ada kat ofc lama lagi.. n dorang pun da dapat naik exec... tahniah untuk korang.. cumenya tak dapat nak celebrate . tak sempat... aku plak tolak jawatan tu sebab dapat masuk gov semula...

tu la sikit sebanyak kisah persahabatan kami... :-)

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.