Thursday, October 1, 2009

Selamat Jalan Untuk K.Ila

salam...

arini aku dikejutkan dengan berita dari kawan sepejabat aku.. K.Ila, dia ni TA dari OSC ... ditempatkan sementera kat unit aku. Klu tak silap aku ada la dalam sebulan aku kenal dia... dorang ni staff2 dari OSC tunggu keputusan penempatan dorang hari ni tadi.. 1 oktober 2009...
nak dijadikan cerita pagi2 tadi dorang sume pun semangat la nak g tengok mana penempatan dorang.. dari unit aku ada 2 orang.. K.Ila ngan Sha... aku n Dura kat opis ni berdebar2 gak tunggu mana la penempatan dorang... tengahari aku g la lunch dengan Dura.. balik dari Lunch aku nak p Solat... Dura ntah mana perginya...dalam merayau2 tu Dura juma dengan Sha... Sha bagitau k.Ila offer diri dia untuk g Sabah... masuk PIMB... aperrrrrr? terkejut kitorang...masa aku dapat berita tu dari Dura... terkedu aku .. tak sangka K.Ila sanggup offer diri dia sampai jauh ke sana.. sedangkan orang sana pun tak nak balik Sabah....

tapi kitorang hormat keputusan k.ila... kami tau mesti ada sebab k.ila buat keputusan cam tu... Kepada K.ila selamat maju jaya di Sabah... insyaallah ada rezeki, kitorang sampai Sabah.. kitorang cari K.ila... walaupun aku baru jer kenal n kawan ngan k.ila sebulan, tapi kami da rasa mesra... maklumla kat unit aku tu tak banyak orang teknikal.. cuma kami berempat n seorang pelukis pelan... akhir kata.... selamat berangkat kepada k.ila... moga kita bertemu lagi...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.