Sunday, September 27, 2009

Mana Hilangnya Semangat Aku Ni....

Salam...

Malam tadi tetiba je aku rasa cam tak der mood je nak g blaja. tak tau naper. tetiba aku rasa semangat aku da tak der. Aku terfikir nak berhenti blaja. aku rasa give up sangat2.. aku sendiri pun tak tau apa yang membuatkan aku rasa sampai tahap ni.. mungkin ke aku terlalu letih sejak kebelakangan ni.. mungkihkah kerana tugasan2 yang memeningkan kepala aku? tapi aku tak pernah terfikir sampai nak berhenti blaja walau susah mcm mana pun tugasan yang diberi..Ntah la.. tak tau apa aku harus buat n tak tau kat mana aku nak cari semangat tu smula.. memang give up sangat..
nak menaip dalam blog ni pun da jadi cam tak der perasaan.. Ya Allah, kembalikanlah kekuatan diriku ini.. Kuatkan semangatku menempuh ujian dan dugaan dalam kehidupan ini. Berikanlah aku kekuatan sepertimana yang Engkau pernah berikan padaku satu masa dahulu..

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.