Wednesday, September 2, 2009

Test 2 Maths

Salam..

mcm mana nie?ari ahad ni ader test maths. tripple integral... huaaaaaaaa.. 3 ekor ular senduk En Mail ni bikin kepala aku jadi pusing.. pening tul la kepala aku nie.. naper la susah sangat aku nak pandai maths nie..dah ader teman setia pun aku tak pandai gak nak buat maths nie... hahaha. kan ke bagus klu sume masalah maths aku leh jawab cam tu jer.... bak kata En Mail... 'Selamber je jawab'... hahaha

aku dah tension duk study maths tapi tak faham2 gak ni..masa diploma dulu ok jer.. masa skolah lagi la aku paling suke subjek maths la.. tapi naper le skarang ni aku sengal plak kat subjek nie? hairan tul aku.. ke aku da lama tak study ? erm, tak mungkin.. tapi tak per la...aperpun terjadi aku akan teruskan usaha menelaah maths nie.. skang ni aku nak membebel le kejap kat sini... hahaha... tak per kan...

beginilah keadaan orang tension study maths.. kah kah kah.. sume ader tu. lengkap.. study sambil baring atas katil.. jap g nanti confirm zzzzzzzzzzzz.... eh lupe lak.. tu la teman sejati aku study tiap2 ari.. da dekat setahun dia temankan aku bila aku wat asignment atau study.....

k la.. aku nak g sambung study skit g.. sebelum mata ngantuk... mudah2an kali ni study bleh faham...... ameeeen...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.