Tuesday, September 1, 2009

Mata Tak Boleh Lelap

salam,
naper tah mata aku tak nak lelap plak mlm ni..nak kata aku tido siang tadi, tak jugak... arini sepanjang ari aku tak tido. dari bangun sahur kul 4.30 tadi, sampai la saat ni, aku tak tido pun lagi... tadi lepas berborak kat telefon, gosok baju n siapkan kelengkapan untuk esok, ingat nak tido.. dah hampir satu jam aku golek kiri kanan atas katil nie.. tapi tak bleh lelap gak mata nie... naper ntah... nak kata ader benda aku fikir, tak ada aper pun yang merunsingkan di fikiran ni... at last aku bangun n bukak pc... nak membebel skit kat sini. harap2 pasni mata ni ngantuk ler.. hehe.. jap g nak bangun sahur plak..

mgu ni eyta tak der.. so kene g keje sorang le nampaknyer.. eyta outstation g.. tadi dia singgah gtau aku dia nak ke Pahang. Bos dia call suh dia pegi jugak... erm, tak per la eyta.. demi kerja kan... kali ni mesti dia tak risau da coz dia g outstation bawak anak bujang tercinta n mak mertua sekali... senang skit ati ek eyta, anak ada depan mata... mcm tu la gayanya orang ada anak kecik..hehe... sepanjang minggu ni nampaknya aku kene memandu sorang la ari2.. slalu ader eyta.. borak2 tak der la ngantuk sangat.. klu sorang ni nampaknya aper lagi.. pasang radio kuat2 la... hahahaha...

gtu - gni da masuk 2 mgu kita puasa... aku still lum penah jejak kaki ke Pasar Ramadhan lagi.. bagus tul aku tahun nie.. hehe... klu tak tau tiap2 ari mesti g pasar ramadhan ngan adik.. skang nie balik keje da penat.. g pun mak ari2 wat makanan mcm2.. ( klu dulu ader banyak maakanan pun pegi jugak ).. tapi oleh kerana penatnya terasa, maka kerana itulah aku belum sekali pun lagi menjejakkan kaki ke pasar ramadan.. walaupun la tak jauh mana pun dari umah aku ni.. bleh g jalan kaki lagi..

aper nak ngomel lagi nie yer? study plak.. mgu ni kene study maths.. ader test 2 ari ahad mgu ni... last week ada test hidraulik.. belasah jer.. mujur dapat jawab gak la...masalhnya tak study pun.. mood tak der mgu lepas sebab batuk n selsema.. alhamdulillah skang da ok.. so, mesti kene semangat untuk study maths nie... mngu lagi satu plak ader test 1 untuk waste water... mintak2 sem ni keputusan lagi cemerlang dari sem2 sebelum nie.. chayok3x... pejam celik da dekat setahun da aku blaja... rasa mcm baru je lagi.. tak sangka da 3 semester aku tempuh.. dulu nak abiskan sem 1 tu terasa lama sangat... mudah2an lepas ni semua paper terus berjlan lancar....

erm, ok la... da dekat kul 1 pagi.. aku kene tido jugak.. takut besok pening... nak drive sensorang lak tu... ngntuk plak nanti... sampai bertemu di lain cerita... NITE

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.