Monday, August 31, 2009

Merdeka ! Merdeka ! Merdeka !

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan...

More MERDEKAgraphics

pagi tadi aku duduk2 sementara tunggu azan suboh, aku teringat pasal sambutan hari merdeka... sekarang aku da tak berkesempatan lagi nak g berbaris ramai2 kat padang MPS tu.. klu tak.. time2 cam ni aku da sibuk nak kuar dari umah.. tak sangka pulak baju colourfull tahun lepas tu baju terakhir aku pakai sebelum pencen dari masuk perbarisan tiap2 tahun.. tak sangka masin mulut aku tahun lepas sebab aku kata tahun lepas last aku masuk perbarisan.. tahun ni aku nak rehat.. ha, betul2 aku rehat n dah tak payah masuk lagi perbarisan mewakili SAINS.. hahaha.. takper, pada geng2 kawad SAINS, teruskan perjuangan korang .. pastikan kemenangan kite tiap2 tahun tu tak terlepas ke tangan orang lain.. huhuuuhuuu....

erm, tu skit memori aku masa kat JBANS dulu..

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.