Sunday, August 9, 2009

Ahad, 9 Ogos 2009

Arinie x officemate aku kawin..
"Tahniah Suzi ... akak doakan perkahwinan suzi kekal hingga akhir hayat"

Actly aku rancang nak g tengahari tadi .. tapi aku demam plak semalam balik dari class sampai seremban kul 8 lebih. badan aku rasa panas sangat takut gak skang nie... lepas mandi n makan, aku terus g klinik kat umah aku ni.. sampai klinik dlm kul 8.45pm.. punye la ramai orang.. aku nye giliran dlm kul 10.. korang kire le brapa lama aku kat klinik tu.. sampai aku terlelap tunggu giliran... mujur le ader adik kecik nie... ( dlm umur 4 tahun dok meleter ngan aku ).. ntah aper yg die minat sangat kat aku ni tah.. mulut die punyala boleh tahan riuhnyer.. mcm2 dia soal aku... padahal sama2 demam tu ngan aku.. mak die siap marahkan die lagi tak bagi kacau aku... hehehe.. tapi biasala budak kecik kan.. aper dia tau... :-)

balik umah makan ubat, terus baring ... godek handset jap ( wajib tu tak kira sehat ke demam ) pastu tak sedar bila masa aku lelap. sedar2 pagi tadi mak kejut tanyer aku nak g blaja ke tak arini? mulanya En Mail kata arini nak bagi kuiz maths, n kebetulan plak member ader yg tumpang aku g class..badan pun rasa ringan skit... aku pun bangun n siap2 g blaja... mujur aku g class tadi.. sebabnya arinie En Mail ajar mcm mana nak kira tiga ekor ular senduk... hahahahha... ( En Mail yang kata bukan aku )..klu aku tak g tadi confirm aku tak faham. klu tak faham , confirm la aku dah tutup buku da nie... mujur En Mail pandai tackle student die... terima kasih En Mail ( die slalu kata ngan kitorang jgn sesat ke lembah kehinaan )...

class abis kul 3.45pm tadi.. terus balik... makan ubat batuk n selsema... tido jap... maghrib tadi bangun rasa ok skit... cuma tekak gatal n badan panas skit... skang da rasa better... so, aku nak stop kat sini dulu la... mood tetiba datang plak da malam nie.. tengah baik nie... teringin nak bukak tiga ekor ular senduk En Mail... hehehe... ader asignment nak kene buat nie... jumpa dalam lain n3 plak... selamat malam semua...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.