Wednesday, August 5, 2009

Terima kasih JBANS ( Specially to En Zul And Kak Liza )

Erm. tak tau nak cakap aper lagi selain ucapan terima kasih yang tak terhingga kepada warga JBANS especially my bos ( En Zul n K.Liza ) kerana kalian berdua telah banyak memberikan kenangan2 manis yang tak mungkin dapat aku lupakan seumur hidup ini...

4 tahun bekerja di JBANS, dengan pelbagai pengalaman dan cabaran yang dihadapi menjadikan aku faham selok belok kehidupan bekerjaya.. terima kasih kepada kedua insan ini kerana sentiasa memberi tunjuk ajar, bimbingan dan sokongan kepada aku tanpa rasa penat. Terima kasih kerana selalu mengambil berat tentang diri aku tak kira urusan kerja mahupun urusan peribadi aku..

dikesempatan ini aku ucapkan terima kasih juga kepada kedua insan ini kerana telah melayakkan aku sebagai salah seorang penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Kerajaan Negeri Sembilan 2008 ... pada 7 Ogos 2009 nanti.

1 comment:

  1. wah..tahniah la angah ucapkan..tak sangka dapat anugerah cemerlang..dapat RM1k ker??

    ReplyDelete

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.