Saturday, August 29, 2009

Lamanya tak tengok blog ni..

salam... lama sungguh aku x jengok blog aku ni.. apatah lagi membebel2 kat sini.. ahahaha... sepanjang mgu ni aku tak berapa sehat.. batuk n selsema.. sampai skang ni pun still batuk ada lagi.. suara pun serak2 lagi.. erm, batuk n selsema buat mood aku hilang...lagi tambah teruk... asignment pun aku tak sentuh sepanjang mgu nie... waaaaaa... kalut jadinya... arini tadi kene anta asignment maths... esok pagi ada test hidraulik... aduh....... mcm mana ni.. rasa mcm tak der semangat jer...

arini aku abis kelas kul 6 lebih tadi.. gtu - gni... bayar parking, amik kereta... at last gerak dari yayasan selangor dalam kul 6.30pm... nak buka kat KL rasa cam awal sangat. at last amik keputusan teruskan je perjalanan... mana2 sempat nti berhenti buka... kul 7 td sampai kat Nilai... then terus masuk hentian seremban.. berbuka la di hentian Seremban... erm, selalu aku buka ngan family aku.. melainkan time study dulu memang la buka ngan kengkawan... arini tengah2 makan tadi rasa tak best jer... salu makan ngan mak, abah n adik... hehe... banyak tul pengorbanan nak belajar nie... erm, kene kuatkan semngat untuk terus berjaya... klu tak sia2 ulang2 seremban - KL tiap2 mgu g blaja nie...

erm, aper lagi nak membebel nie? actly aku ader asignment rock mechanics yang nak kene siapkan ni.. esok nak kumpulkan untuk dorang pos kat lect.. aku lom dtg feel lagi nak buat nie..pastu printer aku abis ink la plak.. nak kene g beli cartridge dulu ni.. malasnya nak kene kuar lagi .. nak g Jusco tu lagi la satu hal.. nak parking susah.. mlm2 mgu ni penuh. huh. ni yg aku duk godek blog dulu nie..nak hilangkan tekanan...

ok la... nti sambung lagi... nak siapkan asignment n nak study skit untuk test hidraulik esok... jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.