Sunday, August 16, 2009

Aktiviti Minggu Ini

minggu ni aku cuti .Majlis Konvokesyen UTM.. tak der class.. sabtu minggu depan pun tak der class. Cuti semperna sambutan awal ramadhan.. kan ader negeri cuti sambut awal ramadhan..so, UTM kene cuti ler... hehehe... ini bermakna kelas aku mula balik ari ahad minggu depan...

semalam ingat aku nak kuar g jenjalan... lama aku tak kuar jalan2. tapi tak jadi... hehehe... so, aku pun duk umah je la... kemas2 bilik, selak2 buku, tengok tv n last skali sure la aku lelap depan tv tu... hehehhe... aper lagi nak buat kan.. nak merayau sensorang rasa malas plak. baik duk umah je..memula tu teragak nak tengok wayang, pk balik malas la. tak der member. so, aku just rehat2kan diri kat umah...

rasa cam tak cayer je kan dah nak puasa balik... cepat betul aku rasa masa berlalu tahun nie... kejap da dekat ujung tahun... mcm tu gak la umur aku.. peningkatan yang agak cepat selari dengan cepatnya masa berlalu... da makin tua aku.. huhuhuhu.. kekadang rasa cam life aku ni mcm kosong je... cam tak der hala tuju.. erm....... aper je la aku merepek jap g nanti... ahahahha..

actly aku tengah duk study nie.. Esok n Lusa, 17 & 18 hb aku ada Exam JKR. aku amik paper struktur n geoteknik... erm, belasah je la kali ni.. tak study sangat pun... ntah aper benda aku buat aku pun tak tau.. nak kata sibuk tak der la sangat. nota pun ader tak lengkap, tu yg aku kurang mood skit nie... hehehehe.... ni tgh duk study rasa boring lak... tu yg aku ngadap depan PC nie.... da ngadap depan pc aper lagi.. gatal je jari jemari ni nak menaip...

erm, aper nak tulis g nie.. tadi duk sembang ngan kak mai dalam ym, tetiba senyap.. ntah mana le menghilangnya kakak aku sorang nie... hehehe... agaknyer tengah sibuk... die kat opis katanya tadi... prepare untuk kursus start esok... aku plak sibuk mengacau.. erm, terima la balasan kene chating sensorang... hehehe... ok la kak.. g la buat keje.. saya pun nak sambung baca buku... sok paper structure.. kul 2 pm... doakan saya dapat jawab dengan cemerlang tau........

2 comments:

  1. Hi there friend,

    You have a very nice quotation. We really have to do things beyond our normal capacity to achieve our goals.

    By the way, the new outsourcingleadership website has e-seminars that might be of interest to you and your friends.

    http://www.outsourcingleadership.com/knowledgebase/eseminars/clouds-and-your-managed-servioes



    Regards

    ReplyDelete
  2. along letak la shoutmix.. leh chat kt ctu je.. xpun chat kt shoutmix angah.. klu angh bukk, angh jwb le..

    ReplyDelete

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.