Thursday, August 20, 2009

Arini Balik Cepat...

Minggu ni aku rasa cam best jer... hahahaha... Isnin ngan Selasa exam... sure la aku bahagia tak yah duk KL tu lelama...cuma Isnin ritu je sampai umah malam skit... maklumla abis paper kul 5.00pm.. gitu - gini kul 5 lebih baru gerak dari JKR WPKL.. pastu........ aper lagi.. jem giler la kan... selasa aku exam pagi... tengahari balik terus kejar umah... rehat secukupnya...

semalam aku g keje cam biasa.. erm, mgu ni aku sorang jer... Eyta tak ada... outstation seminggu ke Pahang... cian Amsyar ibu dia outstation... erm, kekadang aku syukur gak keje kat Bahagian Kesihatan tu... jarang kene outstation... klu time bujang ni ok la g outstation.. klu da kawin nti .. mesti mcm2 benda nak pk... sian aku tengok muka eyta masa dia gtau aku last week yg mgu ni dia outstation seminggu.mesti kat fikiran dia duk bayangkan family. dengan fikirkan Amsyar yang baru setahun lebih. da la tak penah berenggang ngan dia.. nak pk ayah Amsyar lagi..hahahahaha. erm, tak per la eyta.. doa harap2 sume memahami...Sume masalah yg kite hadapi tu ader jalan penyelesaiannya...

mlm tadi lepas Isya' tetiba msg masuk kat hp aku... boss aku msg suh g bengkel SPP-II kat ICU-JPM arini... erm, ingatkan aku da pandai wat SPP leh terlepas dari g bengkel....:-p hahahahhaha... tapi, bagus gak tu... tak yah aku nak travel jejauh g KL arini... aku pun dengan bahagianya keluar lambat la dari umah tadi... hehehe.. kul 7 baru aku jalan dari umah...maklumla bengkel start 8.30am... haha...aku sampai umah tadi kul 4 lebih...best... slalu kul 5.45pm baru sampai umah... erm, best tul arini.... mgu ni asyik dapat balik cepat jer... seronok aku... dapat duk umah.. hehe.. minggu ni tinggal esok je keje... pastu sabtu da mula puasa.... Sabtu pun tak der kelas... Ahad je ader kelas waste water..

Erm, beginilah serba sedikit minggu yang membahagiakan aku... ( bukan bahagia apernya pun... bahagia dapat balik keje cepat skit dari selalu ) hehehe....

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.