Thursday, August 13, 2009

2 Bulan yang membosankan...

semalam, 12 Ogos 2009... genapla 2 bulan aku kerja kat KPKT tu.. rupernya baru je 2 bulan.. aku rasa cam da berbulan2...hahahaha... mana tak nya.. aku tak ader kerja pun kat situ.. korang pk le sendiri aper je le yg aku nak buat kat bahagian kesihatan tu?

erm, semalam aku dapatla tugas baru... aku disuruh jaga bilik operasi H1N1..x tau la sampai biler aku kene jaga bilik gerakan nie.. patutnya Inspektor kesihatan ler duk situ.. senang orang nak tanyer aper2 kemusyikilan.. ni tak.. letak TA plak kat situ. ha... korang gelak la puas2 sampai guling2 pun takper... aku lagi tak ley accept.. huh... tak masuk akal langsung keje aku cam nie.. memang betul la rasanya aku nye keputusan untuk wat pertukaran dalaman. aku try apply gantikan tempat member aku kat bahagian pemantauan dan kewangan PBT.. kebetulan member aku dapat balik Kelantan... hopefully dapat la tukar... aku tak sanggup da g keje tapi tak der keje.. rasa tak berbaloi je aku dtg tiap2 ari dari Seremban, pastu tak buat aper..duk je melangok.. sambil bukak buku n buat asignment.

aritu sampai satu tahap aku tension, aku rasa aku nak resign jer.. nak balik keje kat SAINS. X boss aku pun tak putus asa meracun aku balik SAINS semula.. hahahha.. tapi aku nak menyesal pun tak bleh.. orang kata tak baik klu kite tolak takdir Tuhan.. aku pujuk ati aku balik.. hehehe... Mesti ader hikmah setiap ketentuan yang Allah tentukan pada kite kan? rezeki aku kat sini.. takper la... g pun aku tengah study.. abis ni nanti ley kuar g tempat lain plak..

ntahla.. x tau la sampai bile aku akan rasa bosannya keje .. mintak2 aku dapat tukar g bahagian kewangan tu... g pun kat sana wat pemantauan kewangan projek n report2 untuk SPP-II n ICU.. memang antara kerja aku buat masa kat SAINS dulu... mintak2 tu dapat kuatkan lagi point untuk aku masuk ke bahagian tu...

k la.. aku nak g mandi... hehehe.. sampai je umah tadi terus ngadap depan PC nak luah perasaan bosan nie.. huhuhu....

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.