Friday, August 21, 2009

Tak Keje Arini...

arini aku x keje... pepagi lagi tadi kete aku buat hal.. da siap2 nak g opis... tekan alarm.. dia meraung plak sekuat ati dia... aduh......... bising tu... jiran2 dengar... bertuah la kete aku nie...tengok jam da kul 6.15am plak... nak nek bas da terlepas da nie..bas da gerak. tak der point pun kalau mak nak anta g terminal...huhu...

panic aku time tu.. tak tau nak buat aper. tak pernah kene cam ni. da la abah tak der umah...ader la 5 minit aku duk pandang jer kete aku tu berbunyi... telinga pun sakit gak dengar... hmmmmmmmm.. aper la nasib aku arini.... dah menung punya menung... teringat nak call abah... abah kata maybe bateri dia nak kong tu... mmmmmm.... mujur tak kene kat opis.. klu tak lagi haru aku dibuatnya...

Abah callkan orang kedai repair kete tu... seb bek umah orang tu kat area sini jer... datang la orang tu cabut aper2 yg patut sebelum nak bawak g kedai pagi ni nanti. orang tu kata maybe ader problem ngan salah satu pintu..erm, bertuah,.. bertuah wahai kereta... meragam plak ko arini yer...

erm, ok la..mak panggil da. orang tu da dtg nak amik kereta... aku nak g settlekan kete dulu.. tak senang ati dibuatnya klu dia meragam ni.. sambung g nanti k....

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.