Saturday, August 22, 2009

1st day of Ramadhan

salam semua... hehehe..
sempat g aku menggodek blog petang2 nie kan... actly arini aku tak der class.. sok baru ader kelas waste water.. so, sementera nak ke dapur semula ni aku nak mengomel jap.. huhu
tadi kul 4 aku da ke dapur ngan mak..arini adik mintak sup ayam.. so, atas persetujuan sume... petang ni nak buka pose makan sup ayam... mak kata nak wat meehoon goreng jugak... so, brang2 untuk meehoon sume aku da settlekan.. tinggal nak masak je lagi... sup ayam plak dah pun siap masak... hmmmmmm.. sedapnya aroma sup ayam tu tadi...
kawan2 buka pose aper plak 1st day puasa nie? mesti mcm2 kan? dengan bazar ramadhan nya lagi.arini aku tak der buat kuih.. so, mayba jap g abah g bazar ramadhan la tu cari kuih ngan adik.. hehe.. k la, aku nak ke dapur smula.. nak mulakan semula operasi ngan mak..kesian mak, time2 cuti ni la nak tolong. nanti da keje mesti tak sempat nak tolong mak masak.. coz aku sampai umah pun da dekat kul 6 ptg.. sure nye mak da siap2 masak untuk berbuka... jumpa lagi nanti...
selamat berbuka pose n selamat menunaikan ibadah solat sunat Tarawikh....

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.