Thursday, August 20, 2009

Ramadhan Datang Lagi...

Salam Ramadhan...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Tinggal 2 Hari lagi Insyaallah kita sume umat Islam akan sambut kedatangan bulan Ramadhan..Aku bersyukur sebab aku akan dipertemukan lagi dengan bulan yang penuh keberkatan ini.. Tahun ni aku rasa mcm ternanti2 plak kedatangannya. Aku nak cuba penuhi Ramadhan kali ni dengan memperbanyakkan lagi hubungan aku dengan Allah... DIA telah berikan aku rezeki yang berlimpah ruah dalam kehidupan aku.. Banyak perkara yang aku tak pernah impikan datang dalam hidup aku sejak kebelakangan ini.. Aku bersyukur kehadratMU ya ALLAH..


dikesempatan yang ada ni.. aku nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua kawan2 yang membaca blog ni.. moga Ramadhan kali ini juga membawa keberkatan dalam hidup kalian...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.