Monday, August 10, 2009

Minggu Ni Cuti...

salam.. erm, lega rasa bila da kurang panas demam aku ni. klu tak tu risau je aku rasa.. cuma tinggal batuk skit n selsema je... tapi da makin pulih.. selera makan pun da dtg balik... hehehe...

minggu ni aku tak belajar... yea..yea.. cuti... lama tu tak cuti. lepas je abis last paper short sem yg lepas ( hari jumaat) , esoknya Sabtu terus masuk sem baru... rasa tak tertanggung otak ni nak terima .. tak ada masa nak rehat langsung... memula ingat nak drop satu/dua paper sem nie.. fikir2 balik tak nak la.. sem2 akan dtg tak tau g aper akan jadi.. better aku teruskan dulu selagi mampu nie.. g pun alhmdlh, lect2 sem ni sume baik2 berlaka... tak la ikut kepala dorang jer.. so, kitorang study pun tak tertekan.. sem ni aku tengok da hampir separuh sem ni, baru ader 2 asignment... tak banyak macam sem2 lepas. pastu tarikh nak submit pun lambat lagi. tapi aku da mula buat sikit2... tak nak terkejar2 saat akhir mcm sem 1 dulu.. ader yg wat kat kelas n terus hantar. aku lagi suka klu mcm tu. balik umah tak terkejar2 nak buat asignment last minute. hehehe...

hope sem ni aku lebih baik dari sem sebelumnya. nak kejar pointer nie... cover sem 1 yg mcm orang lalok tu... hahaha.. alhamdulillah pointer sem lepas bagus jugak. walaupun tak dapat 4.00 untuk sume paper, tapi aku puas hati ngan pointer aku...

ok la.. nak stop dulu... cousin aku dtg ... nak g main ngan anak buah aku jap... hehehe. jumpa lagi lain masa...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.