Wednesday, September 9, 2009

Fikiran Aku Celaru

salam....

lama gak aku tak membebel kat sini. ntah la.. sejak kebelakangan ni, fikiran aku mcm celaru jer.. tak tau naper...mcm2 aku fikir.... nak cerita mcm mana pun aku tak tau.. nak g kelas pun mcm tak der mood jer..kawan2 ajak kuar buka puasa pun aku x der mood.. apa yang buat aku jadi down mcm ni aku tak tau la... banyak sangat benda aku fikir dalam satu masa.. tu yg membuatkan aku tak der mood untuk bukak blog ni nak lagi la menaip.. sume idea hilang dari kotak fikiran aku..

kenapa aku jadi mcm ni.. ari2 aku rasa hidup ni penat jer.. dalam seminggu ni aku rasa arini la aku tido lewat skit. Kalau tak kul 9 lebih aku da lelap.. rasa otak aku mcm penat sangat berfikir...

erm, k la.. idea hilang. nanti klu mood aku dtg balik aku tulis blog smula... selamat malam

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.