Monday, November 16, 2009

Bengkel Penyediaan Garis Panduan Bagi Pusat Penyembelihan Ayam dan Itik di PBT

Salam..

petang ni ujan je.... sejuk giler.. aku tak der aper nak buat.. so, duduk ngadap blog jap.. da lama aku tak godek blog aku ni... aritu bz ngan final exam.. then sibuk wat preparation untuk bebarapa kursus anjuran Bahagian aku. Tengah sibuk2 wat preparation tu, bos panggil suh attend bengkel wat garispanduan pulak kat Port Dickson... sampai ari rabu ni aku ader kat PD la jawabnya.. mula2 ingat nak berulang je dari Seremban..dalam setengah jam je dari umah aku ke sini. bila tengok ari ujan je.. malas plak nak ulang alik.. g pun aku tak der tanggungjawab kat umah.. klu ader family tu maybe gak ler aku balik.. hahaha.. nak settlekan family.. mak pun tak bagi aku berulang cuaca tak baik ni... so, duk menggodek internet je ler keje aku nampaknya... hahaha

jadual bengkel tak padat sangat... sampai petang jer.... lepas kul 5 da free.. ni tadi aku cadang nak g jalan2 tepi pantai amik angin petang... da siap2 nak kuar tengok luar ujan renyai2.....ni yg aku mengomel kat blog ni.. hehe.. erm, ok la.. nanti sambung lagi.. nak g wat air jap.. nak cari air panas. sejuk sangat lew.. huhuhu...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.