Monday, November 2, 2009

Kek Coklat.. Hahaha

salam...

Arini aku tak der class, dari pagi tadi cuaca tak berapa baik.. ujan jer.. so, aktiviti sume tergendala.. ingat nak g jogging n rehatkan minda pun tak berkesempatan... aku pun da siap2 kemas umah bukak buku.. tengahari stop sebab ke dapur.. tolong mak.. maklumla ari cuti2 cam ni je aku nak lepak2 kat dapur ngan mak.. slalu aku g kelas... weekday tak payah ckp la.. balik umah makanan sume da tersedia..

petag lepas lunch mak, abah n adik keluar.. aku tak ikut ccoz cadangnya aku nak sambung study smula.. pastu.. teragak plak nak buat kek.. hehe.. aku memang mcm ni. klu teragak trus buat.. hehe.. cari bahan2 sume da lengkap.. aper lagi aku pun terus la buat... da siap sume aku tunggu la kek tu masak. sambil2 tunggu kek masak aku bukak la buku skit.. study mana2 yang patut... sampai la petang tadi.. ujan da berhenti, sume orang dalam umah aku boring.. so, kitorang decide nak g tengok MYDIN baru bukak kat kota seriemas Nilai... aper lagi... siap2 n terus pegi... hehehe... kat sini aku letakkan gambar kek aku yang dibuat tanpa dirancang tu yer... tapi ok la... da nak habis pun da.. haha


kek masa baru sudah masak...

lepas aku letak topping ngan hiasan.. aku belasah je letak sume tu.. aper yg ada aku jumpa aku guna.. hehehe...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.