Friday, March 12, 2010

Bengkel Memperkasa Laman Web JKT

salam..

lama aku tak mengomel di blog nie..
mgu ni aku sibuk sikit..
ari Isnin petang boss gtau aku kene g Bengkel kat Melaka
Bengkel Memperkasa Laman Web Jabatan aku..
9hb - 12hb Mac 2010...
erm...
memula tu aku rasa cam tak semangat je nak pegi
tak der member..
mengikut senarai nama , suma pegawai2 kumpulan A..
aku pun cam tak best je nak g bila tengok 90% PTD..
tapi dah kerana arahan aku g gak ari selasa tu dalam kul 3 lebih gerak dari umah
sampai melaka aku check-in n terus g bilik
sampai kat bilik room mate aku da ada rupanya..
alangkah seronoknya bila pintu terbukak jer.....
ain member aku rupanya...
dia pun seronok tak terkata la sebab dapat member satu bilik..
rupanya ain kene ganti bos dia ...
lega sungguh rasa ati aku bila ader member ..
tak la rasa sunyi..
huhu

siang dan malam penuh dengan program..
malam tadi jer ader program khas dengan Datuk Bandar Negeri Melaka
ader lawatan skit anjuran mereka..
menyambut kami orang2 dari kementerian datang
kami dibawa melawat sekitar bandar melaka...
letih jugak... kul 11.30pm baru aku sampai hotel semula
terus tido...
tak larat.........hahha

hari ini tadi berakhirla bengkel selama 4 hari kami
Datuk KP yang datang buat penutupan..
lepas lunch tadi aku terus balik rumah
penat yang tak terkata........
huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.