Thursday, March 18, 2010

Minggu ni kelas terakhir untuk semester ni..

salam,

ada 2 perasaan..

best sebab da bleh cuti...
lama gak rasanya...
tak payah g kelas lagi sabtu n ahad
kira aku cuti dari 27 Mac hingga awal 8 Mei kalau tak silap
ermmmmmmmm... lama tu..... best sangat
harap dapat penuhi cuti ni dengan mcm2 perkara berfaedah

tak best sebab final da dekat
kene study...
hehe
tapi aku tak study pun
aku mana penah study serius cam orang lain
study aku sambil tengok tv, sambil dengar radio n pendek kata semuanya menyambil

tak sangka aku da abis satu semester ni rupanya
rasa terlalu kejap sangat
banding semester2 lepas
tapi sem ni aku memang betul2 semangat
maybe sebab tu aku rasa sekejap je kot..
hehehehe

apapun aku harap keputusan aku sem meningkat
harap2 soalan sem ni tak susah..
hehehe
okla.. tak tau nak citer aper lagi wat masa ni
jumpa lagi....

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.