Monday, April 5, 2010

Lama Rasanya Tak Menulis di Blog

salam semua..

rasanya lama aku tak mengomel di sini
sibuk dengan kerja yang sebetulnya..
bila balik rumah tak nak fikir pasal kerja lagi
rehat, borak2 dengan family, selesaikan aper2 yg patut then masuk tidur
itula cara aku rehatkan minda yang serabut seharian bekerja di pejabat :-)

dua tiga minggu ni aku rasa rileks skit coz aku tak der kelas
skang time cuti aku sabtu n ahad
rasa seronok sangat tak perlu g kelas..
moga aku dapat penuhi cuti ni dengan perkara2 yang mengembirakan aku
lama cuti ni... rasa lega sangat
selama ni jarang dapat cuti lama mcm nie..


semalam je sibuk skit
seharian sibuk sebab mengantar pakcik bertunang
erm, walaupun tak jauh mana(kat area seremban gak )
tapi letihnya tu macam jauh perjalanan
seronok rasa dapat kumpul ramai2 dengan family..
ader gak sedara mara yang lama tak jumpa
especially anak buah baru aku Mohd Nor Ilham...
aritu aku tengok dia baru lahir
semalam jumpa da tembam da... tak sangka da 3 bulan umurnya
rasa cam baru je g tengok dia lahir...
hehehehe..

aper lagi nak cerita?
life aku....
life aku cam ni je la... cuma skarang aku rasa lebih tenang
aku lebih yakin pada diri aku sekarang berbanding dulu
Moga Allah berikan aku kebahagiaan yang aku cari selama ni..
Syukur atas apa yang telah Allah kurniakan pada aku hari ni
Harap semuanya berkekalan sehingga akhir hayat aku..
Moga hari2 mendatang akan lebih baik dari hari2 yang telah dilalui sebelum ini...
Moga Allah sentiasa bersama aku..
Insyaallah...........

okla..
rasanya sampai sini dahulu
lain kali cerita lagi....

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.