Thursday, April 8, 2010

Moga Kau Tabah Sahabatku..

salam,


Semalam aku balik dari exam, on d way balik kawan aku call menangis2
ada masalah katanya n perlukan aku saat tu jugak
aku tunaikan permintaannya
sungguh aku simpati dengan nasib yang menimpa sahabatku
perkahwinan yang dibina selama 3 tahun lalu sedang dilanda masalah
masalah yang aku rasa semua orang akan tempuh..
aku sendiri tak dapat nak cakap apa masa mendengar setiap baris yang keluar dari mulutnya..
setiap titik air matanya yang keluar buat aku mengerti penderitaan yang dialaminya..
Aku tidak boleh masuk campur urusan keluarganya
yang mampu aku lakukan hanya meminta ia bertenang dan kuat semangat menghadapi semua ini..
Moga Allah berikan dia kekuatan dan jalan yang terbaik untuk menyelesaikan masalahnya..

bergenang air mata aku bila teringatkan sahabatku..
mana taknya, dugaan yang diterimanya itu aku rasa tidak setimpal dengan kebaikannya
Ya Allah, Engkau ampunkanlah dosa sahabatku andai semua yang terjadi padanya adalah kerana kesilapan dan dosa yang mungkin tidak disedarinya..

Aku sentiasa mendoakanmu... sahabatku...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.