Thursday, April 8, 2010

Hari Penuh Emosi

actly da jam 7 petang..
tapi aku rasa tak der mood sangat dari pagi tadi..
tak tau nak luahkan kat saper..
better untuk aku luahkan kat sini..
at least leh buat aku tenang skit...

actly dari pagi tadi mood aku tak berapa baik
rasa nak menangis jer rasanya...
tapi nak buat aper? bukan dapat selesai masalah pun
lagipun aku baru rasa tak tenang, belum ditimpa masalah macam kawan2 yang lain
cumanya aku tak der mood jer...

on d way g keje aku layankan jer perasaan aku...
tak bercakap... aku cube lelapkan mata,
tapi tak leh jugak
mujur arini eyta yang bawak kereta..
so, aku buat2 lelap...
yang sebenarnya kepala aku berfikir jer.. bukan pun tidur
mungkin eyta rasa aku tidur sebab aku pejamkan mata ..


mencari apa penyebab aku rasa begini?
aku rasa down sangat
mcm nak keluar je air mata aku ni...
tapi aku tahan, aku kuatkan semangat aku..
aku berdoa jer moga Allah berikan aku kekuatan
bila aku kenangkan sahabat aku, aku rasa aku lagi beruntung darinya..
aku kembali kuat semangat..

Sampai pejabat,
aku terus capai aper2 surat/ kerja yang diberikan semalam
aku cuti semalam sebab aku ader paper petang semalam
belek2 surat then bila Dura sampai, aku g beli breakfast
lepas bfast aku mula mengadap PC...
ruapanya belum tenang lagi emosi aku arini..
aku tahan dan kawal emosi sedih aku.. diam sahaja
salah seorang kawan tegur aku, naper senyap jer pagi ni?
'mood kurang baik' jawabku sambil melemparkan senyuman.

aku teruskan kerja walaupun mood tak ada..
selesaikan semua kerja yang diberikan..
sampaila hampir dekat kul satu, one of my bos ajak g beli makanan
then aku, Dura n Cik Fizah lunch samer2 kat opis sambil berborak...
aku rasa lebih ok lepas lunch..

petang,
solat zohor, teruskan kerja untuk siapkan paperwork untuk buat MOU
jam pun hampir ke pukul 4 petang...
tak sedar da hampir tiba waktu balik...
selesaikan semua kerja then aku bersiap untuk balik...
sampai rumah aku terus tidur...
hampir sejam aku dapat lelapkan mata...
skang baru aku rasa better...
hope hari esok aku akan kembali ceria seperti selalu...

okla... sehingga bertemu lagi...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.