Monday, April 19, 2010

Salam

salam dan selamat malam semua..
erm, mlm ni aku nak mengomel jap
ambil sikit waktu..

actly paper final aku sem ni tinggal lagi satu jer
pada 21hb April ni.. 2.30 petang
pastu aku da bleh rehat sepenuhnya
klu tak pun aku memang sentiasa rehat je..
kiranya tak der la aku kene bukak buku wat beberapa waktu

next week seminggu aku akan ke Langkawi
ader bengkel garis panduan kat sana
erm, klu ikutkan hati memang berat rasa nak pergi
tapi kerana tugas, aku perlu hadirkan diri
da dapat surat perlantikan sebagai fasilitator, so tak bleh lari
ader tanggungjawab nak kene settlekan..

harapnya mak sehat semula seperti sediakala
masa aku nak ke Langkawi nanti
risau gak...
time tu abah pun tak ada..
abah perlu ke Sarawak dan aku ke Langkawi
tinggal mak n adik jer..
seminggu dua ni mak tak berapa sehat
cuaca yang tak menentu ni buat mak kurang sehat..
moga mak sembuh cepat

cuti belajar pun da hampir tamat
masih ada perancangan cuti aku yang tak terlaksana
nak buat mcm mana kan
ada benda yang kita rancang dan cuba aturkan
kadang2 tak dapat nak dilaksanakan
harap akan ada waktu untuk semua tu terlaksana..

okla.. sampai sini dulu
jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.