Tuesday, March 2, 2010

Tahniah Buat Kak Liza,

Salam

actly aku baru je sampai umah,
duk godek2 facebook n email
sambil tu nak mengomel jap kat sini..
hehehe

arini tak ader aper yg best kat opis tu
tak der kerja sangat.. so, duk selak2 buku
buat asgnment skit2...
lelama nanti siap la asgnment yg banyak tu..
hehehe

petang kul 4.30 seperti biasa klu time tak ader keje
punch card bunyi je aku cabut ler..
malas nak tungggu lama.. nanti jalan jammed..
huhu

on the way balik
da dekat sampai exit seremban
dapat call dari K.liza ( my x boss kat SAINS )
k.liza gtau.. maybe tak ada apa aral
dia akan ke UK minggu depan
wahhhhhhhhh
separuh menjerit aku
sebabnya lepas SAINS ditubuhkan..
aku ngan k.liza terus tenggalam dalam
kehadiran ramai bos - bos baru dari syarikat luar
so, klu ader lawatan ke luar Negara,
kami takkan berpeluang ( meskipun projek tersebut di bawah jagaan dan seliaan kami )
akhirnya hari ni, k.liza nye nama naik semula.
memang patut k.liza pegi pun... projek sume dia jaga skang..
tapi bila ader witness testing sume orang lain pegi.. huh..

apapun k.liza,
sy doakan semoga selamat pergi dan selamat pulang...
jgn lupa ole2 untuk saya dari UK..
hehehe...
bestnyer....... da setahun rasanya k.liza tak dapat g tgk witness testing..
kali ni dapat g jalan jauh.. lagi jauh dari saya penah pergi..
(memang patut k.liza g lagi jauh dari aku, dia bos aku dulu.. hehehe)

ok la..
jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.