Friday, October 29, 2010

8 Jam di Lapangan Terbang Kuching, Sarawak..

Salam..

Erm... lama tak ngadap blog n kongsi crite ngan kengkawan blogger. sibuk sangat2... dari September haritu.. mula dengan penghakiman pertandingan tandas 1Malaysia pastu berjangkit ke Sarawak seminggu kursus n sekarang tengah sibuk buat persiapan untuk Sambutan Hari Tandas Sedunia Peringkat Kebangsaan hujung November nanti.. tengah2 duk rehat ni belek2 gambar g Sarawak haritu terjumpa gambar Kapal Terbang rosak.. hahaha.. teragak nak ngomel jap kat blog.. 8 jam aku duk menunggu fligt ke Kuala Lumpur.. dari kul 5.50pm tunda ker 6.50pm, kemudian 8.30pm, kemudian 9.40pm.. n akhirnya kul 11.40pm baru aku dapat terbang pulang ke Kuala Lumpur. tu pun nasib baik member opis aku ada yang dah sedia standby kat kaunter pertukaran tiket. Kalau tak kitorang terpaksa bersama2 dengan sebahagian penumpang yang lain tidur lagi semalam di Kuching.. Oh tidakkkk.. Ermmmm... dugaan betul. Minta maaf banyak2 pada si dia yang menunggu nak jemput aku di KLIA.. nak buat macam mana.. ini dugaan... menguji sejauh mana kesabaran kita kot.. hehe..Jom layan gambar flight yang mengalami masalah enjin sehingga membuatkan aku berkampung di Lapangan Terbang Kuching selama 8 jam lebih tempohari. Gambar2 lain nanti aku upload bila ada kelapangan... :-)








No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.