Tuesday, September 7, 2010

Kesiankanla Aku Wahai Sahabat2 Sekalian...

Salam,
Masuk pulak keje pagi ni,
bukak e-mail dan FB kengkawan sume mula la chatting ucapkan selamat hari raya
Rasa tak sabar nak menyambut kedatangan Syawal
tapi dalam pada gembira tu, tetiba emosi aku kurang stabil smula bila soalan2 bonus keluar dari mulut kengkawan........
Adussssssssss.. wahai kawan2ku sekelian.. tak kesian ke kalian dengan aku ni?
berhenti la mengusik aku nak2 time nak raya ni... syahdu aku kalian buatkan

Sahabat2 sekalian,
bukan aku marah/tak suka bila kalian cakap, tanya dan desak aku dengan soalan2 yang aku tak mampu nak jawab,tapi bagi la sahabatmu ni ruang untuk rasa selesa..
kalau hari2 biasa kalian suke usik aku, bagi la aku rasa happy skit nak raya ni..
Aku tau kalian sume sayangkan aku.. nak tengok aku gembira dan bahagia..
tapi bukan cara macam ni..
Ketahuilah sahabatmu ni normal dan masih waras lagi
sama je macam kalian sume, ada hati ada perasaan...
nak hidup berkeluarga macam kalian sume... tapi belum rezeki dan belum sampai masanya untuk sahabatmu ni rasa semua tu..
InsyaAllah, berbekalkan doa kalian semua, satu hari nanti aku akan ikut jejak langkah kalian semua..
jangan la kalian risau... aku ada perasaan lagi, tak seperti yang kalian bimbangkan..
Aku pun ada keinginan nak punya keluarga, suami dan anak2.. sama macam kalian. kekadang tu memang jeles tengok korang ngan family. tapi masa untuk aku rasa semua tu belum sampai...

so,
buat sahabat2ku sekalian, terima kasih atas ingatan kalian walaupun kita semua berjauhan, Aku terharu dengan persahabatan kalian, harap persahabatan kite berkekalan selamanya.. Terima kasih juga sentiasa mengambil tentang diri aku.
Maaf aku pinta andainya ada soalan2 yang tak boleh aku jawab buat masa ini. Tak ada niat untuk berahsia dengan kalian, cuma ingin menjaga hati banyak pihak..InsyaAllah, sampai masa dan ketikanya, kalian sume akan bergembira nanti..

Dikesempatan ni, aku mohon ampun mohon maaf kalau ada yang kalian tak berpuas hati dengan aku. Macam aku kata tadi, tak der niat untuk berahsia dengan kalian.. tapi berilah aku peluang untuk menjaga hati semua pihak...InsyaALLAH, doakan la yang terbaik untuk sahabat kalian ini. Moga kegembiraan dan kebahagiaan yang kalian doakan akan menjadi kenyataan. INSYAALLAH....

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin buat sahabat2ku sekalian...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.