Monday, September 27, 2010

Vistana Kuantan - 26/09/10 hingga 29/09/10

Salam dan selamat pagi...

pepagi dah terjaga malam tadi sampai kuantan kul 1 pagi check in dan gosok baju sume ditambah ngan mata tak nak lelap aku tidur dalam kul 3pagi. huhuhu.. pagi tadi kul 6pagi aku dah terjaga. tak tau nak buat apa, bukak email, FB dan ni aku ngomel jap sementara tunggu jap lagi nak bersiap.

Minggu ni aku di Kuantan. Ada kursus KIK sampai 29hb nanti.. Pagi ni kata urusetia ada Lawatan ke Majlis Perbandaran Kuantan dulu.Petang baru start kursus.. Macam2 la.. Lama aku tak pegi Kuantan ni..Last pergi tahun 2008 rasanya. ikut abah ada tugas di sini.Pastu tak der pergi lagi. Malam tadi sampai lom nampak apa2 lagi sebab dah tengah malam. AL-maklumla dekat kul 9pm dari KL semalam. Pastu berhenti makan di Genting Sempah.. Gitu gini kul 10 lebih baru gerak ke Kuantan.

Erm,pepagi ni tak der idea sangat nak citer la.. nanti kita sambung lagi ye, AKu nak pergi bersiap n bfast. Nanti kene tinggalkan pulak kat dorang.. hahaha.. Jumpa lagi :-)

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.