Wednesday, May 26, 2010

Kesilapan Membuat Aku Lebih Matang

Salam dan Selamat Pagi

pagi ni cuaca agak mendung
sama macam cuaca dalam diri aku
ermmmm.. rasa panjang keluhan aku time ni
aku telah lakukan kesilapan rupanya
tanpa aku sedari sebelum ini
syukur kerana aku cepat sedar aku buat silap
cuma boleh dimaafkan atau tidak.. itu diluar kemampuan aku,
Ya Allah, Engkau bukakan lah hatinya untuk memaafkan aku
bukan niat aku untuk lakukan kesilapan itu
tak niat langsung dalam hati aku untuk buat kesilapan
selama ni aku cukup menjaga semuanya
tapi aku terima kenyataan
Allah sentiasa menduga hambaNYA
diri aku tak sempurna mana
pasti aku akan buat kesilapan walaupun sedikit
aku takkan ulang lagi kesilapan lalu
aku akan lebih hati2 dalam setiap apa yg aku akan lakukan
aku terima kesilapan dan kesalahan ini
sebagai sesuatu yang mematangkan dan mendewasakan aku
untuk aku gunakan hari2 yang bakal aku lalui

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.