Monday, May 31, 2010

Letihnya Rasa Harini

salam,

cuaca petang ni hujan,
kat luar pejabat ni tengah hujan lebat sangat
harap2 menjelang waktu balik nanti hujan berhenti
kalau tak, confirm jalan jem teruk.

pagi tadi bangun tidur rasa malasnya nak pergi kerja
cuti dah lama lah katakan
ditambah dengan letih perjalanan selama 3 hari ronda2 negeri Perak
rasa nak tidur jer,
tapi tu la
aku bukan jenis yang boleh tidur waktu siang
kalau dah penat sangat n ngantuk sangat baru aku akan terlelap
kalau tak penat macam mana pun mata aku tak boleh lelap

nak story cerita sepanjang berada di Perak
mood lum datang
sakng ni aku masih dalam keletihan dan kepenatan
ditambah dengan tangan aku yang sakit
sebab lama pegang bakul hantaran abg sepupu aku yang berat tu
erm, aku jugak yg jadi mangsa..
sume orang tak nak bawak..
akhirnya aku mengalah,
tapi yg menyedihkan, tangan aku bengkak
sebab pegang bakul tu selama hampir setengah jam
erm, tak per la.. nak buat macam mana kan
sesekali... hehehhe

ok la, rasanya sampai sini dulu
nti sambung lagi di lain entry
aku nak hilangkan rasa ngantuk ni jer
mintak2 hujan berhenti
sebab nti takut mengantuk drive sorang2 dalam hujan yang lebat ni...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.