Tuesday, May 4, 2010

Merajuk dan Kecil Hati

salam..

pernah tak rasa merajuk atau kecik hati?
apa tindakan yg akan dilakukan?

merajuk dan kecik hati ni kekadang datang tanpa disedari
walau pun kita tak suka merajuk dan kecik hati
sesekali ia akan dtang tanpa kita ingini.
merajuk dan kecik hati dtg bila kita rasa orang tak faham perasaan kita
bila orang tak mengerti apa yang kita cuba hendak sampaikan

erm......
kekadang aku juga merasakannya
rasa merajuk dan kecik hati bila orang x faham
apa perasaan dan sesuatu yg cuba nak aku sampaikan
kadang2 nampak sesuatu benda tu kecik dan remeh
tapi bagi aku ianya berharga, sedangkan tidak bagi orang lain.

tapi tak per.
aku terima hakikatnya
kadang2 orang tak dapat nak rasa 100% apa yg kita rasa
disitu perlunya tolak ansur dan persefahaman
aku akan cuba lagi untuk jadi orang yang kuat semangat :-)
yang penting teruskan berfikiran positif.....

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.