Tuesday, May 4, 2010

Langkawi ~ 27 April - 1 Mei ~

salam
jom ikuti perjalanan aktiviti harian aku
sepanjang seminggu di Langkawi aritu...

27 April 2010,

bertolak dari KLIA jam 11.00 pagi
sampai Langkawi jam 12.00 tghari..
terus ke hotel, lunch n rehat kat bilik..
malam baru mula pendaftaran dan taklimat bengkel...


28 APril 2010
pagi mula ceramah.. ada dua slot menjelang tengahari
petang ada lawatan teknikal ke tandas2 awam di sekitar Pulau Langkawi
ni antara toilet yang cantik dan canggih skit kat langkawi tu... hehe



lepas g lawatan teknikal kami pergi ke cable car..
mulanya aku tak nak naik lagi.. untuk kali ketiga klu tak silap aku
tu yg mcm malas nak naik.
tapi bila sume orang da naik takkan aku nak tinggal sorang
join skali la...






29 April - 30 April

Bengkel berjalan seperti biasa
bengkel tamat pada 30 April..
petang tu kami aper lagi..shoping la skit2
hehehe
aku tak shoping aper pun..
aku beli coklat jer.. lain2 tu biasa jer
kat KL pun ader..
coklat je murah skit

1 Mei 2010

Hari last kami di Langkawi
pagi tu kami g Island Hoping ke Pulau beras Basah, Pulau Singa n Pulau Dayang Bunting..
jom layan pic2 aku sekitar aktiviti Island Hoping....





















No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.