Thursday, June 24, 2010

Boleh Jadi Beku Kalau Berterusan Begini....

salam


aku dah tak tau aper nak buat lagi ngan aircond pejabat aku ni. tak mampu nak atasi masalah kesejukan terlampau ni. Dah berstokin pun masih sejuk? hahahahaha.. kat opis aku ni dah macam orang2 dalam pantang pun ada, tapi masih sejuk lagi. apa nak jadi pun tak tau la.. rasanya kalau lagi 10 jam duk sini tanpa keluar mau beku kot. Nak buat kerja pun terganggu.. kulit kering. sume standby losyen atas meja masing2 aku tengok.. huhu.. nak lagi teruk, tengahari tadi jumpa kawan kat bawah opis, time tu aku baru keluar dari lift saje nak amik cahaya matahari,, kawan aku tegur... "su, nampak pucat jer, ko tak sihat ker?" aduhhhhh.. pucat dan sakit apernya kak.. dia tak tau betapa sejuknya aku kat pejabat tu. sampai pucat kaki tangan. kalau tak keluar bersiar2 cari cahaya matahari mau aku beku agaknya.. hahahaha.. erm, cam tu la kesejukan terlampau kat opis aku. nak upload gambar2 orang dalam pantang tak leh.. demi menjaga dan menghormati rakan2. hanya kami dalam opis ni je tau n tengok cam ner.. nak gelak pun tak larat, sebab masing2 macam tu..setiap hari hanya tunggu time balik je la untuk keluar dari sengasara aircond sejuk ni. org maintenance tu pun tak leh nak tolong cam ner.. berapa besar kuasa aircond ni aku pun tak tau da... huhu

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.