Wednesday, June 23, 2010

Rindunya nak Menjahit Manik

lama sungguh dah aku tinggalkan
hobi masa lapang aku yang satu ni
menjahit manik di baju..

tetiba pagi ni dapat email dari Kak Imass
kak Imass ni orang Klang yang mahir dalam menjahit manik dan labuci
aku memang ikuti setiap email atau promotion yang diterima dari dia
cuma aku lom berkesampaian nak attend kelas kak Imass je lagi
hope aku dapat untuk hadirkan diri satu hari nanti
email dari kak Imass membuatkan aku
teringat yang aku dah lama tinggalkan hobi ni
kalau tak dulu aku suke je jahit manik kat baju
sejak aku keje KL aku rasa cam tak der masa
nak menjahit manik di baju
mana tak nya, balik kerja dah letih..
patutla baju2 baru aku sume tak ceria
sebab tak der aksesori tambahan .. hahaha

rasa cam nak mulakan semula hobi ni
lagipun malam2 tak der aktiviti
duk sorang2 rasa boring plak
ada baiknya kalau aku mulakan semula menjahit manik
minggu ni balik rumah mak aku nak angkut bawak balik
semua peralatan menjahit manik aku.. hehe
leh wat pelahan2 kat baju2 aku yang ada tu...

nampaknya aku kene ikuti semula setiap email dan updates terbaru
yang kak imass hantar kat aku melalui email dan Facebook...

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.