Thursday, June 24, 2010

Moga Ini Jalan Terbaik Untuk Aku

Ya Allah
Moga keputusan yang aku buat ini merupakan jalan terbaik dalam hidup aku
dalam hidup ni ada masanya pengorbanan menjadi perkara penting
dalam menentukan arah tuju dan masa depan
dalam hidup ni juga ada kalanya kita tak sedar apa yang kite buat
adakalanya bukanlah yang terbaik untuk kita
justeru itu kite perlu lakukan sesuatu
untuk mendapat kebahagiaan dan masa depan
perjalanan masa depan kite tak tahu panjang pendeknya
yang nyata adalah hari2 yang telah kita lalui
itu yang pasti dan kita jadikan pengajaran dan pengalaman untuk hari akan datang
namun, tak salah rasanya kalau kita berusaha lakukan sesuatu pengorbanan
untuk cuba dapatkan kebahagiaan hari2 yang bakal menjelma

sama dengan aku
harapan aku moga keputusan yang aku buat
merupakan jalan yang betul demi masa depan aku
masa depan yang tidak diketahui bila hujungnya
biarlah pengorbanan ini menjadi kenangan manis
sepanjang hidup aku
moga keputusan aku ini membuatkan aku lebih ceria dan bahagia

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda? :-)

Note: Only a member of this blog may post a comment.